nuffnng

Friday 30 November 2012

Kita serupa

saya dan awk...
Nabela Huda Bt Halim dan 'Izzati Atikah Bt Ibrahim 

kita selalu beli barang sama kn???? dah tu kalau nak buat apa2 pon nk jgk sama... hehehe... saya bersyukur sangat dapat kawan macam awk... yg memahami saya... awak la tempat saya mengadu, kongsi pendapat, cite masalah...n mcm2 lagi la...walau kadang2 kita gduh jgk kn....gduh pun kejap je...alaaa gduh2 manja la katakan...hehehe... apa pon saya berterima kasih sgt sbb awk sudi jd kawan saya... sya mnta maaf kdg2 tu termarah awk, terkasar bahasa dengan awk... walau apa pon awk tetap kawan saya taw.... awk.....barang kita byk sama kan....saya harap kita sama-sama jugak berjaya di UUM ni...ameen... :)

 
>banyak kan barang kitorang yang same...hehe...smoga ukhuwah yang terbina mendapat rahmat dariNya<

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved Nabela Huda